21 oktober 2019

Klanten bedankt! Jullie hebben onze Servicedesk beoordeeld met een 9.3

2018 was weer een belangrijk jaar voor Veltwerk. We zijn enorm gegroeid in omvang, maar ook in de kwaliteit van de dienstverlening.  Dat laatste hebben we bereikt door ook goed naar onze klanten te luisteren naar wat er (nog) beter kan.

Daarom is het geweldig om te zien dat jullie onze Servicedesk hebben beoordeeld met een 9.3! Nog hoger dan de 9.2 in 2017. Wij zijn ontzettend trots op dit resultaat, maar zullen komende tijd zeker niet stilzitten. Ieder jaar komen we steeds dichter bij die illustere 10. Wij zullen ook in de rest van 2019 gaan voor de volle 100% klanttevredenheid. Nog 0.7 punt te gaan!

Wist je dat je altijd persoonlijk in contact wordt gebracht met een van onze ICT-Engineers? Ook na het leveren van commentaar nemen wij altijd contact op om te achterhalen hoe het beter kan en om alle problemen op te lossen. Bij ons geen klantenservice of receptie maar altijd direct contact met de persoon die jou ook kan helpen.

Nog een paar interessante weetjes die ons motiveren de beste beleving voor onze klanten te creëren.

  • Onze bedrijfswaardering is maar liefst een 4.8 op een schaal van vijf voor  onze sector.
  • Daarnaast scoren we een 4.5 op een schaal van vijf voor onze contactwaardering.

Iedere werkdag staan wij klaar voor onze klanten.